Ghost stories.

Alltså är det redan fredag? Holy moly vad veckan har gått fort, inte mig emot men ibland är det lite svårt att hänga med i svängarna. Kom hem från jobbet redan vid halv 3 vilket är skönt. Och eftersom att jag kom hem så tidigt så kände jag för att leka lite med mitt smink som mest bara står under veckorna nu mera. Sminkar mig inte alls mycket när jag ska till jobbet, dels är jag väldigt morgontrött sedan är det kanske inte helt passande med värsta sminket på förskola. Det skulle se rätt fånigt ut haha. Just nu ligger jag i sängen och ska beställa den nya iphone 6, men måste vänta på att min pappa ska ringa upp mig vilket inte kommer hända först imorgon... Är så taggad på att köpa en ny iphone, har haft min i två år och typ alltid haft skal, ändå är kanterna och baksidan helt revig och repig, tycker de var det som sög med 5an i svart, revor på kanterna syns så tydligt. Eftersom att inte 6an har några kanter så får jag väl hoppas på att det inte är liknande problem. Jag har i alla fall bestämt mig för en guldig för att jag anser att den faktiskt är den överlägset snyggaste utav alla tre. Aja, nog om det, nu ska jag i alla fall vänta på samtal och lyssna på Coldplays nyaste album, haaaadee!  

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0