Zara Larsson - Carry You Home.

Har ni hört denna? Alltså helt otroligt bra låt. Direkt när den kom ut var jag sugen på att checka in den och jag blev verkligen inte besviken! Jag tror faktiskt att de är den bästa låt hon gjort. Lyssna på den om ni inte gjort det! 
 
Tillskillnad från Zaras grymma låt så har väl dagen varit sådär i skolan, ibland går saker helt enkelt inte som man tänkt sig och det är bara att acceptera. Dock blev dagen mycket bättre när jag kom hem och tog en spring tur med mina trogna springisar. Vädret var fantastiskt, ingen smärta eller några större svårigheter. Vi sprang 6km slingan som finns, dock var den bara ca: 5.5km, men den tog i alla backarna kan jag säga. De var en riktigt bra springväg faktiskt. För mig funkar de nästan bara att springa i skogen eller på terräng, annars får jag jätteont i benhinnorna och den rundan var faktiskt enbart skog vilket var perfekt för mig. Efter springturen njöt vi till 100% av vädret och körde lite styrka på utegymmet. Alltså att träna är verkligen så skönt, man släpper allt för 1 - 2h. Allt i skolan, allt som känns jobbigt och stressigt inför studenten, all ångest. Att springa och träna är för mig terapi. 

Kommentarer
Postat av: MATILDAS

så grym låt :D

2014-05-14 @ 11:30:22
URL: http://matildays.forme.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0