Veckan där ALLT går fel.

Alltså så irriterande... Min iphone la av imorse när jag drog ut laddaren och har inte funkat utan laddare sen dess. Nu funkar den inte alls, den blinkar bara mellan svart och start äpplet när man sätter i laddaren. Jag har verkligen inte den blekaste aning om vad som hänt. Den funkade helt normalt igår kväll men idag så ville den inte funka alls. Jobbigt att jag inte säkerhetskopierat den på 100år... Plus att de kom sjukt olägligt. Måste fixa massa saker innan studenten och min lön jag får denna månad hade jag tänkt lägga just sommaren och lovet. Eller ska jobba hela juni tydligen så, så mycket lov blir det inte för min del! Dock gillar jag att jobba och vi är ute mycket så de blir bra, nu lär jag ju behöva pengarna ändå eftersom jag måste köpa en helt ny mobil. 
 
Jag är verkligen ledsen för att jag klagar så mycket. Det känns som att de är det ända jag gör, men denna vecka har fan inte börjat bra. Jag hoppas verkligen att den blir bättre och inte fortsätter såhär! En positiv sak idag var i alla fall att jobbet gick bra och var roligt. Ser framemot att få jobba där under sommaren och eventuellt i höst!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0