Smashbox photo finish.

Detta är kanske Världens bästa primer! Sminket håller verkligen hela dagen och ser lika fint ut som de gjorde när jag applicerar de på morgonen. Jag ville verkligen testa denna, men vågade inte riktigt köpa full size för man vet aldrig, den kanske inte alls hade passat min hy och då hade jag slösat nästan 300:- helt i onödan. Därför köpte jag 12ml mini primer till ett ganska bra pris ändå, 135:- är inte så farligt för en primer som denna, plus att man inte behöver alls mycket av den. Jag rekommenderar alla som vill ha en perfekt make up som håller hela dagen, och er som också har en förmåga att dra en powenap i soffan, med huvudet tryckt mot en kudde, att testa denna primer! Den håller verkligen allt, lovar att om någon skulle kasta en hinkvatten över mitt ansikte med denna som grund skulle mitt smink se precis likadant ut som innan. Jag tänker köpa orginalet så fort min lilla mini tar slut! Den får 5 av 5 toasters av mig. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0