Pink twist.

pink
Åh älskar färg såhär till sommaren! Varför inte sätta lite färg på vardagen liksom? Speciellt nu på sommaren. Älskar denna rosa klänning från Nelly.com, vill så gärna ha den! Kanske beställer den efter studenten, då jag eventuellt fått lite extra pengar. Shit, nu är det bara 6dagar kvar, låt dem både gå fort och långsamt. Vill samtidigt att dagen ska komma som att jag inte vill de, eller jag vill hinna njuta av de allra sista skoldagarna och allra sista dagarna som Gymnasieelev. Som sagt har jag verkligen inte hängt med de sista halvåret, tiden har sprungit iväg. Tidmässigt känns det som att de är April typ, är det bara jag? Själva studentdagen har jag dock bestämt ska bli den bästa dagen i mitt liv redan i förväg. Jag och mamma har handlat lite saker inför studenten idag, fick förklara för henne varför och vad man skulle med gossedjuren man brukar hänga runt halsen efter utspringet. Sen har jag även sagt till min familj att jag vill ha många sånna student gossedjur eftersom jag tycker sånt är super kul! Sen har jag även förklarat för dem att dem ska stå långt fram så dem kan fota utspringet med min systemkamera, mycket att tänka på haha. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0