Mönstrade byxor & ballerinaskor!

Vädret idag var verkligen suuper härligt! Invigde "sommaren" med ett par ballerinaskorna och vida, mönstrade byxor. Dagen har spenderats i stan med Nadine, vi fikade och fönstershoppade i olika butiker. Hur kommer det sig att man alltid hittar massa saker man vill ha när pengarna inte räcker till? Inte för att jag har problem att hitta saker när jag har pengar, det finns alltid något jag vill ha. I sommar, då ska jag shoppa kan jag säga! Just nu är jag väldigt suger på att lägga en del av lönen på att införskaffa mig en utav mina drömväskor, vilken har jag inte riktigt bestämt mig för än. Jag har visat alla alternativ förut i bloggisen, och de står fortfarande mellan dem. Att det ska vara så svårt att välja, men ska man investera i något ska de vara rätt och perfekt! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0