Mina budget favoriter!

Ber om ursäkt för ljushållaren bakom paletten, men den har jag tappat sönder så locket har lossnat... Typiskt mig. Och för att bilderna inte är dem bästa men jag kunde bara inte hitta mitt andra objektiv!
 
Här kommer i alla fall, trotts ljushållaren i bakgrunden, mina budget kap! Alltså det första jag måste börja med är min sleek palett. Alltså, girls and boys, go get you some! Säger jag bara. Den är väl använd som ni ser och faktiskt min absoluta favorit palett. Mina favortier är dom skimriga skuggorna eller vad man nu ska kalla de. Dem är i alla fall så snygga på och riktigt pigmenterade! Och alltså priset för dessa paletter är ett skämt om man tittar på kvaliten. Jag pungade ut ca: 120kr för denna pingla på Sephora i höstas, dvs ingenting för 12 fina skuggor. Jag kommer deffinitivt köpa flera Sleek paletter, har redan spanat in två jag vill ha.
 
Nu till nästa produkt, min holy grail fondation, Loreal true match. Jag kommer ALDRIG byta ut denna kan jag säga. Funderade ett tag på att köpa en från MAC men ångrade mig så fort jag började använda denna. Den finns lite överallt, H&M, kicks, Cubus mm och kostar under 200kr.
 
Nästa produkt kommer också från Loreal, den tillhör också True match serien fast i mineralpuder form. Älskar denna mer än mina puder från bareminerals. Den är så bra och helteckande. När jag inte känner för fondation så är denna min to go! Kostar också precis under 200 lappen. 
 
Nästa produkt är ett läppstift! De kommer från Isadora och helt ärligt så har jag inte allt för många läppstift och dem jag har är lite dyrare märken. Så denna valde jag mest bara för att välja, men jag gillar färgen och att den är krämig, dock har den inte så bra hållbarhet tyvärr. Mina nästa läpprodukter jag kommer köpa eller som jag spanat in är från Loreal och NYX. Älskar Loreal, har aldrig provat NYX men har bara hört bra saker om märket. 
 
Nu till den näst sista favoriten, nämligen ett rouge från ELF. Kvaliten för priset är verkligen hur bra som helst. Pigmenteringen i dessa är så bra! Jag kommer deffintivit prova flera produkter från ELF, jag menar ca: 40kr för ett grymt rouge, hur bra är inte de?
 
Last but not least, en bronzer highlighter duo från, återigen, Loreal. Bronzern är väldigt lik Laguna från NARS och jag gillar den super mycket! Den ger en fin solkysst färg och hållbarheten är grym. Nu till highlightern, den använder jag inte så mycket men den är helt okej! Kanske lite för glittrig, eller snarare för stora glitterkorn i den för min smak, men ändå värd pengarna om man ska tänka prismässigt, den kostar också under 200kr. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0