Högpris favoriter!

NARS Laguna & Orgasm duo, MAC Prep + Prime Transparent Finishing Powder, NARS Albatross, Clarins Rouge Prodige True-Hold Colour , MAC Pro longwear, Make up store cherry Blush, Pinch.o peach MAC, och MAC Stroke of Midnight Eyeshadow Compact.
 
Här kommer ett beauty realterat inlägg! Nämligen ett inlägg om mina nuvarande makeup högpris favoriter. Mycket är MAC, det är trotts allt mitt absoluta favoritmärke just nu. Make up store rougen är jag inte säker på att den räknas som en "Högpris" produkt medtanke på att de inte kostar så mycket, i alla fall inte deras rouge produkter. Men jag resten av deras produkter är lite dyrare än normalpris klassen. Nog om det! Jag älskar i alla fall rougen jag äger från make up store. Annars så är Nars Laguna en grym brozer, jag gillar Orgasm men den är inte min favorit rouge för tillfället. Utan de är just Cherry Blossom från Make up store och Pinch.o peach från MAC. Dem är båda väldigt fina, Cherry blossom är mera "peach", dvs orange än Pinch.o peach. Jag vet inte riktigt varför MAC rougen heter peach eftersom den inte är så speciellt orange enligt mig, den är väldigt rosa men väldigt fin.
 
Min favorit ögonskuggspalett som är i högpris klass är också från Mac, den är en limited edition palett med blandade toner. Den perfekta paletten att använda till vardags. Min favoritfärg är den ljusrosa, använder den vardagligen som bas skugga och highlighter under ögonbrynet. Måste få tag på en liknande färg när den tar slut! När det kommer till Highlighter är NARS Albatross min to go. Det är min enda högpris highligheter och så får det förbli ett tag till! Den är grym, jag rekommenderar den verkligen. 
 
Och så till de tre sista produkterna. Mitt favorit läppstift är från Clarins, en perfekt peachig färg både till vardags och fest. Min absoluta favorit concealer kommer från MAC, den täcker allt! Och sist men inte minst, mitt finishing puder som också kommer från MAC. Har precis köpt de så har inte hunnit använda de så mycket, men från vad jag använt de så tycker jag om den. Hyn blir matt och fin! Ja, det var väl alla, kollektionen utökas hela tiden så några produkter kommer säkert bytas ut. P.s Det kommer upp budget favoriter imorgon, håll ut kik!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0