En dag i solen.

Idag slutade vi klockan tolv så jag och mina vänner bestämde oss för att sätta oss med lite jordgubbar, twix och dricka i solen. De var väldigt mysigt! Efter de åkte jag hem och åt lite middag innan 1.45h zumba med massa olika instruktörer, de är verkligen kul att se hur olika instruktörer kan vara och hur olika dem dansar! Det var väldigt kul i alla fall, en instruktör som bott utomlands under 1år som nu kommit hem var där och jag har verkligen saknat hennes pass. Dem så jobbiga och bygger verkligen upp kondition och styrka, dock var alla instruktörerna väldigt duktiga och alla hade väldigt roliga koregrafier. Nu är de dags för mig att hoppa i säng, ska trotts allt upp 06.00 imorgon...

Kommentarer
Postat av: Bella

Mysigt :))

2014-05-22 @ 22:58:43
URL: http://Rememberthiis.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0