4 perfekta bikinis.

H&Ms bikini kollektion, alltså jag är helt såld! Vill ha varenda bikini och varenda strandklänning, men dessa fyra är nog ändå mina favortier. Speciellt den zebra mönstrade bikinin och den blå, gul, oranga och alla andra färger som finns, dvs den första. Som ni säkert redan vet så är jag, och har varit ganska länge, kär i zebra mönster. Direkt jag ser något zebra mönstrat i en butik, MÅSTE jag checka vad de är för något! Den första bikinin är också helt fantastisk! Funderar faktiskt på att beställa båda två, det är sommar nästa månad och jag kommer får en liten bonus när de kommer till löne delen, jag tar studenten, en present eller två måste jag väl få ge mig själv för att ha klarat av 12år i skolan? 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0