4 av 5.

Runaway baby
Då var de fjärde träningspasset denna vecka avklarat och de känns i kroppen kan jag säga! Har endast haft en vilodag, tisdag. Men imorgon, då ska jag ha en ordentlig vilodag, det behöver min kropp. Sen är de intervallträning på söndag. Nu gäller det att satsa stenhårt. Måste förbättra min spring tid med ca: 5 - 6 minuter innan jag är nere på mitt mål. Det kommer från och med nu bli träning minst 4 gånger i veckan, varav 3 löpningspass. Ska försöka trycka in 5 pass, men vi får se. Behöver ju minst 3 löpningspass och 1 intervallpass för att bygga muskler och kondition. Idag sprang vi Muskö loppsrundan också, det gick bra men fan, de är mycket backar, men de ska gå! Så är de bara!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0