Musik & träning.

Jag kom att tänka på hur sjuk motiverande musik är när man tränar. När jag inte är speciellt trött, ( de vill säga när jag precis börjat springa, den första kilometern haha) så tänker jag inte så mycket på musiken men när jag däremot är nästan helt slut, så slut att jag bara vill lägga mig ner och vila så kan verkligen musiken spela en stor roll och vara en stor motivation beroende på vad man lyssnar på. Jag har ju en lista på spotify som är speciellt tillägnad jogging, det är verkligen att rekommendera. Mina favolåtar på den listan är just nu That's not my name, Runaway baby och Shake it riktigt bra springlåtar! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Så inspirerande bilder! Hihi, dem där Nike Free Runs uppe till höger är SÅ snygga! :D

2014-03-23 @ 14:14:09
URL: http://momentsofjoy.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0