Spara VS slösa.

Lyx vs budget
Vem älskar inte lite lyx i vardagen eller sminklådan? Jag, om någon samlar på dyra, fina sminkprodukter till min samling. Men hur kul och bra för plånboken är de inte att hitta riktigt bra budget kap? Ett av mina hetaste tips är Ebay borstar. De finns oftast nästan exakt samma borstar, till och med från samma tillverkare som dyrare märken, exempelvis sigma på ebay, fast till ett väldigt bra pris! Själv har jag köpte såkallade "ebay borstar" men dem har inte kommit än. Jag tittade nog upp vad de var för borstar och om andra hade köpt dem och de visade sig att samma borstar som jag beställt har samma tillverkare som sigma borstar. Många verkar ha tyckt att borstarna är super bra och, som sagt, i jämförelse med Sigma borstar fast till ett väldigt bra pris.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0