Om 24 dagar...

Drar jag, en av mina systrar och min mamma till Alanya!! Så underbart, har längtat utomlands mer än någonsin de senaste året och de ska bli så skönt att komma ifrån Sverige ett tag. Det kommer antagligen vara super varmt men de är därför det finns massa kalla drinkar, pool och hav precis vid hotellet. Denna gång bokade vi Alinclusive, sist vi åkte till Cypern gjorde vi inte de eftersom morfar och Siv, hans fru bjöd på all mat vi åt ute. Nu tycker jag att det ska bli rätt skönt med Allinclusive, för det första är det billigare i längden, med tanke på hur mycket glass och drinkar som kommer ätas i värmen. Har lite ångest över en sak dock, vet att man inte ska men träningen den sista tiden har inte blivit som jag velat alls. Mina planer var att ha en träningsvecka denna vecka men så vaknar jag upp super förkyld i måndags... Så typiskt. Plus att jag ätit så mycket skit den senaste veckan, nästan något varje dag, inte riktigt varje dag kanske men nästan. Måste verkligen komma ut och springa, hoppas på imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så du kommer inte vara med på musköloppet? :(

2014-06-18 @ 16:39:07
Postat av: Sofia

Så du kommer inte vara med på musköloppet? :(

2014-06-18 @ 16:39:08
Postat av: Sofia

Så du ska inte vara med på Muskö loppet? :(

Svar: Tyvärr inte! :(
Hilda

2014-06-18 @ 17:27:49



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0