Mina Holy grail produkter.

Holy grail produkter.
1. Min absoluta favorit fondation, Lóreal true match.
2. Bästa concealern någonsin, kommer aldrig sluta köpa MACs Pro longwear.
3. Mitt punder som jag mattar ner och fixerar min fondation med, MAC transparent finishing powder.
4. Min NARS orgasm & Laguna dou, båda produkterna är flitigt använda, väldigt fina färger.
5. Min rouge från MAC i Pinch o peach är något jag alltid faller tillbaka på, den är en perfekt vardags rouge.
6. Den bästa ögonbrynspenna jag någonsin testat, Anastasia Brow wiz i Ash blonde.
7. Kunde inte välja en favorit bland alla mina paletter/singel skuggor eftersom jag älskar dem alla och till olika tillfällen men om jag ska välja en nyans faller det på nude och ljusare färger.
8. Min Albatross highlighter från NARS, kommer alltid älska denna trotts att jag just nu använder Mary lou ganska mycket eftersom den är ny.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0