I can't help my addiction.

Okej, hade skrivit ett helt inlägg om paletten och så råkar jag ta bort det på något sätt och kan inte få fram det igen så fattar mig kort. Naked 3 paletten var alltså vad jag beställde förra veckan som jag skrev att jag var så taggad på. Paletten i helhet är otroligt fin. Älskar de roséguldiga, rosa baserade färgerna. Pigmenteringen i paletten är också väldigt bra, dock är jag lite besviken på färgen Dust (som ni ser på bilderna över). Den är dåligt pigmenterar och allt glitter faller ner från ögonlocket och hamnar över allt. Detta är otroligt tråkigt eftersom att färgen annars hade varit otroligt fin! Jag har testat paletten, både de mörka och de ljusa färgerna utan primer. Alla färger, utom Dust, funkar utan primer men rekommenderar att använda en eftersom att många färger är glittriga vilket betyder att det faller ner en massa utan primer. Sen fäster också färgerna bättre och håller längre med någon typ av bas. Färgerna i paletten kommer även framhäva mina ögon eftersom jag har melmerade ögon, alltså grönaktiga vilket betyder att rosa och lila färger framhäver min ögonfärg. Jag är mer än nöjd! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0