Smink favoriter!

Smink favoriter!
Dessa är mina personliga smink favoriter från min sminkväska som jag använder dagligen och mest av. Jag samlar på smink eftersom det är så otroligt kul att hålla på med. Dock är ju smink av kvalitè ganska dyrt och därför är det bra att önska sig pengar, eller smink för att man ska ha råd med de "dyrare" produkterna. Mitt favorit märken är nog MAC just nu. Skulle också vilja prova på too faced, benefit, NARS, Bobby Brown, hourglass, Laura Mercier, Naked och många fler olika sminkmärken. Bobby Brown finns på Åhlens vet jag, där finns ju även Makeup store och MAC. Sephora finns ju även och där har dem lite blandat av olika märken, så Sephora rekommenderas varmt! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0