Dream body.

Alltså damn Rebecca Stella vilken body du har! Där snackar vi min dröm kropp. Jag älskar hennes kurvor och att hon är så vältränad, såå snyggt! Idag har jag i alla fall tränat och jobbat på drömkroppen i mina nya leopard träningsbyxor från Ginatricot. 50:- kändes som ett kap, vet dock inte om dem är menade till att vara träningsbyxor men de känns som den typen av material. Oavsett vad dem är ansedda för så funkade dem riktigt bra som träningsbyxor. Nog om the pants innan det blir mer än för mycket analyserande. Åter till vad jag tränade! Som ni kanske ser på bilden så var det Bodystep. Sjukt, jävla jobbigt nu efter jul med handen på hjärtat men det bör inte ta så lång tid att komma tillbaka igen, jag ser framemot det!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0