Dag 8: Om jag vann 10 miljoner skulle jag...

Shit viken dröm! Det är nästan så mycket så jag inte riktigt vet vad jag skulle göra. Det absolut första skulle vara att köpa en lägenhet i Stockholm, med en walkin closet och massa möbler. Såklart skulle jag även köpa kläder, skor, smink och väskor från mina favorit märken att fylla den med. Sedan skulle jag nog bjuda hela min familj på en lyxig resa och även åka till New York såklart. Efter det skulle jag nog spara. 10 miljoner är mycket pengar, men jag skulle nog inte spendera mer än några miljoner på en gång. Om en lägenhet kostar 2 - 3 miljoner och en resor, inredning och shopping 2 miljoner, haha tror inte att det riktigt kommer kosta så mycket men OM, så kommer jag lägga in resten på ett sparkonto och spara tills jag skaffar familj. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0