Dag 4: Det värsta jag vet.

- spindlar, usch fy och bläää! 
- människor som konstat klankar ner på andra för att lyfta sig själva.
- trängsel Stockholm, usch det värsta som finns är att stå ihop tryckt i en folkmassa. Jag får panik av sånt! 
- fisk, jag gillar verkligen inte fisk hur jag än försöker och hur nyttigt det än är.
- att få en fläck mitt under dagen på en ljus tröja, hur liten den än är, ser jag den. 
- när man har något runt munnen eller mellan tänderna och ingen säger något, så irriterande när man sedan kollar sig i spegeln och inser att ingen sagt något... 
- när folk är för ärliga, ärlighet är bra men inte när din kompis köpt en helt ny tröja och är tycker den är jättefin och är jättenöjd med den och du säger att den är ful. Även fast man kanske tycker den är ful behöver man inte säga det om kompisen inte står i provrummet och frågar om din åsikt. Så länge hon/han inte frågar, säg inget. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0