ÅRSRESUMÉ DEL 2, 2013.

Juni:
På började mitt sista sommarlov, Nixta festen, började sommarjobba. Blandade känslor kring denna månad, sista riktiga sommarlovet eftersom jag tar studenten det här året, och nya erfarenheter, sommarjobb på fritids det var helt enkelt mycket blandade intryck. Köpte även min Michael kors väska. 
Juli:
Solade mycket, Kiruna, Malmö. Låg mycket på stranden och badade mycket, var även i Norrland och hälsade på släkten och åkte upp bland bergstopparna. Var även i Malmö och hälsade på släkten där.
Agusti:
Allsång på skansen för andra gången, fotografering för bloggheader, skolan började igen. Var på sista Allsång på skansen för år 2013, åkte dock hem vid 6 eftersom det regnade så mycket, surt som fan. Skolan började igen efter en alldelses för kort sommar. 
September:
Världens bästa Oskar Linnros, färgade håret brunt, invigde yogurtbaren i handen. Den älskade värmen höll sig kvar och jag såg även Världens Bästa Oskar på Grönan och för andra gången i sommar, den killen alltså ♥. Färgade även håret mörkt men det blev inte som jag tänkt och ångrar mig extremt nu. Invigde även den nya frozen yogurt barnen, så gott.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0