5års jubileum, en stor personlig utveckling.

På min namnsdag för exakt 5år sedan startade jag en blogg, helt utan förväntningar på hur länge jag faktiskt skulle fortsätta med att blogga. Under dessa 5år har det hänt mer än vad jag då kunde hade kunnat tro. Jag gått från att vara osäker 12-13åring som inte riktigt visste sin plats, vem jag riktigt var eller vilka som var mina riktiga vänner. Men som, trotts all osäkerhet och ett mycket skämmigt arkiv nu 5år senare, aldrig blev en fjortis med 2 nyanser för mörk brunkräm och SSS mjukisar som de flesta andra dåvarnade 12 - 13åringar.
 
Till att nu, ha båda fötterna på jorden och ett tillräckligt högt självförtroende för att veta att vad andra tycker och tänker om mig inte spelar någon roll. Jag behöver inte förändra mig för att folk ska tycka om mig, jag är den jag är och jag duger faktiskt! Jag har utvecklat allt från min klädstil till min personlighet till hur jag ser på mig själv och äntligen funnit vem jag är. Jag har även lärt mig att ta skolan på allvar och förstått att dyslexi faktiskt inte är ett hinder eller en begränsning på något sätt för vad jag vill med mitt liv, snarare en gåva och en motivation.
Just den delen har bloggen hjälpt mig med, jag har under åren lärt mig skriva, stava och läsa mycket bättre än vad jag tror jag hade gjort om jag inte hade startat bloggen. Jag vill tacka alla er, mina fina läsare för att ni har följt mig, gett mig inspiration och fina kommentarer under åren som gått. Jag hoppas att ni vill fortsätta följa mig i 5år till! En jättestor kram till er alla, ni är bäst, ha en fortsatt fin lördag! ♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0