OS 2014.

Alltså är så sjukt imponerad utav vårat Svenska länglandslag, dem är helt fantastiska! Har alltid varit lite utav ett OS - freak men tror aldrig jag varit så insatt som jag är i år eller i OS överhuvetaget. Jag gråter när vi tar guld, skriker, apploderar och blir lycklig allmänt lycklig. Det är helt sjukt hur insatt jag är, OS är alltid på oavsett sport. Vad ska jag göra med mitt liv när OS är slut och det dröjer 4år till nästa?
 
Jag önskar att jag kunde ge alla i landslaget en bamse karm och en puss på kinden, och lite extra åt Charlotte Kalla och Marcus Hellner eftersom dem är så otroligt bra och för att Marcus Hellner är så snygg. Jag har aldrig i mitt liv sett något så bra sportmässigt och detta OS kommer bli ett minne jag sent kommer glömma. NI ÄR FANTASTISKA & BÄST! Erkänn att man njuter lite av att det inte går lika bra för Norge, trotts att det samtidigt är lite synd om dem, haha. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0