Narsissist.

NARS Laguna & Orgasm duo.
 
Alltså NARS är definitivt ett utav mina favoritmärken när det kommer till smink. Riktigt pigmenterat, perfekt glow och mäng "glitter" och dessutom, riktigt fina nyanser och färger. Och för att inte tala om förpackningarna, dem är oslagbara. Så smidiga och snygga, dock blir dem så lätt smutsiga vilket är lite synd. Andra märken med med liknande förpackningar är E.l.f. Dem har nästintill tagit designen rakt av, vet inte riktigt vad jag tycker om det faktiskt, men som sagt tycker jag typen utav förpackningar är smidiga och lätta att förvara.
 
Mitt nästa NARS mål är antingen ögonskuggor eller rougen i färgen "Deep throat", namnen är en aning persversa men det är lite de som är själva grejen tycker jag. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0