Rebecca Minkoff!

Såhär i fashion week tider hade jag tänkt visa lite plagg från en av mina favorit designers Rebecca Minkoff! Både hennes plagg och väskor är fantastiska! Om ni inte sett eller hört om henne förut borde ni kolla upp henne för, som sagt, hon har gjort mycket fint!
 
Dessa är några plagg från Rebecca Minkoffs kollektioner Spring 2014 och Fall/winter 2013 som är mina favoriter. Högst upp är lite utav vår kollektionen, mina tre personliga favoriter från den. Älskar verkligen klänningen på bild 1 med blommorna, den är min absoluta favorit, det känns som den funkar både vår och sommar, jag skulle ju verkligen inte tacka nej till den som min student klänning! Dom andra två klänningarna är också fina. Gillar verkligen det sportiga i klänning nr 3!
 
På de nedersta 3 bilderna ser ni lite utav hösten. I höst verkar generellt mönster, tydligen speciellt blommigt och ruttigt, vara de stora trenderna, kappor är ju också en trend vilket jag älskar, måste skaffa en! Men också läder, vilket också är snyggt.
 
Den första bilden på Fall kollektionen är ju ett exempel, en blommig klänning med en kappa över, så enkelt och snyggt! Älskar klänningen, så himla snyggt mönstrad och längden är perfekt. Klänningen på bild nummer 2 är också väldigt elegant, har svårt att se mig i den men gud vad fin den är, färgen är riktigt fin, den lyser upp en dyster höst dag!
På outfit nummer 3, kommer återkommer kappan igen. Denna outfit kanske passar min vardag mest utav alla tre, de lite slitna jeansen med en mönstrad topp under och en kappa över. En lite roligare vardags outift!
 
Dessa är mina favortier för i år och nästa år i alla fall! Om i vill se mer från Rebecca Minkoff så borde ni verkligen gå in häääär för att se hennes kollektioner!

Kommentarer
Postat av: liborius

snyggt!

2013-09-08 @ 09:25:23
URL: http://liborius.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0