IOS 7 enligt mig!

(Haha, detta är min privata iphone, så sms konversationen är mellan mig och min mamma bjuder jag på för eran skull, vi var inte riktigt överens...)
 
Igår skrev jag ett inlägg om att jag var väldigt förväntansfull på IOS 7 som kom ut klockan 19.00 igår. Det första jag gjorde klockan sju var att ladda ner den, har verkligen sett framemot uppdateringen enda sedan i sommras då jag fick reda på att den skulle komma. Det tog mig kanske 45min, och jag är så nöjd! Tycker verkligen om designen och simpelheten, om man kan uttrycka sig så. Jag tycker allt ser mycket mer professionellt ut. Det jag också gillar är närheten och enkelheten till att hitta allt. Tex, wifi, ljusstyka, bluetooth, stör ej och flygplansläge funktionerna så nära, så man slipper krongla sig in på inställningar och leta upp allting när det väl gäller, också det här med att man kan bläddra mellan sidorna man har uppe, mycket smidigt! Så som sagt, i love it! Bland det bästa som hänt iphone!

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

jag kommer säkert ha den uppdateringen när jag får tbx min iphone :p

2013-09-20 @ 11:07:26
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Erika

Vad heter appen du fixar din design till dina appar? :)

Svar: Cocoppa!
Hilda

2013-09-20 @ 11:59:50
URL: http://erikaisakssons.blogg.se
Postat av: Emma

Snygg design! :D Jag försökte uppdatera min iphone men när jag sedan ska fylla i epostadressen för säkerhetsfrågor så vill den inte fortsätta. :/ Fattar inget...

Svar: Åh jobbigt! Jag behövde inte fylla i någon e-post, konstigt!
Hilda

2013-09-21 @ 00:00:48
URL: http://startillmal.blogg.se
Postat av: MOA ~ brunetten i homs

Håller med, i början tyckte jag inte alls om den men nu gillar jag den mycket bättre än förra! :D
Vad snygg din telefon är innuti btw! :)

Svar: Haha kul att nån håller med! Tack! :)
Hilda

2013-09-22 @ 14:02:26
URL: http://blogg.improveme.se/homs/
Postat av: Lis

Den nya designen ser ut som något min 4 åriga lillasyster skulle kunna ha tecknat på paint.

Svar: Okej tråkigt, men det är ju inte jag som har designat den!
Hilda

2013-09-26 @ 12:07:18



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0