Hår ångest...

Såklart händer det alltid något negativt med mitt hår. Efter jag tvättade det igår upplever jag en helt annan nyans, en gråaktig som får håret att se helt dött ut, så jag bestämde mig för att gå tillbaka till salongen idag för att fixa en ny tid att fixa det. Som tur var kommer det ju såklart inte kosta någonting eftersom jag inte är nöjd med det och redan betalt en hel massa pengar för håret. Asså detta är så jävla typiskt mitt hår... Varje gång jag går till frisören så blir alltid något fel. Vet inte varför men jag har ALLTID otur med hår. Dock hade hon redan sagt att detta kunde hända så det är så skönt att hon ändå förstår och kan fixa det. Nu håller jag bara tummarna för att det ska bli rätt!

Kommentarer
Postat av: e

Så tråkigt :(

2013-09-03 @ 17:49:44
URL: http://beriz.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0