Body step + Zumba fitness.

Kör en big tränings inspo till dagens träningsinlägg. 
 
Dagens pass var, som rubriken lyder, Body step och Zumba. Först så körde jag body step och det var sååå många där, det var typ trångt och det är lite jobbigt om man skulle råka göra fel eller ta fel sida för man vill ju inte ramla över någon, det skulle ju vara en väldigt pinsam situation, haha.
 
Men det gick ganska bra idag, vissa saker är dock lite svåra men så är det ju, man lär sig! Som ni som följer min blogg vet så körde jag det i Onsdags och innan det hade jag kört det någon månad precis när jag började träna på gym för 2år sedan kanske, det var de första passet jag körde någonsin på ett gym, jävlar vad jobbigt det var alltså... Sedan dess har jag väl provat det då och då, men aldrig fastnat för det.
 
Men nu är det ju helt andra steg och mycket roligare. Då jag körde det först så hade dem ett jätte högt tempo och heeelt galet svåra steg så jag hann inte med riktigt eftersom att jag inte hade tränat på ett tag då pga skada. Tillslut vart det så tråkigt så jag slutade och började köra andra pass istället.
Men nu tycker jag verkligen det är hur kul som helst och man kan verkligen anpassa passet för sin egen nivå, för det finns alltid olika nivåer och alternativ. Som tidigare sagt, rekommenderas men inte som första pass kanske!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0