Angående vattenslämpel på blogg.

Okej tänkte bara dra igenom anledningen till att bilderna från min blogg inte går att högerklicka på. Det är nämligen så att det fler gånger hänt att folk tagit mina collage som jag suttit och gjort utan att ge mig cred för det. Och jag lägger faktiskt ner tid på dem så jag tycker de är väldigt tråkigt när folk tar dem. Ni får väldigt gärna använda mina collage men säga att dem är från mig eller göra egna via tumblr. Från tumblr bryr jag mig inte så mycket om vad ni tar eller om ni skriver att dem är från just min tumblr eller inte eftersom jag oftast bara reposar dem. Sedan är ju det inte så att jag tar bort filtret bara för att jag lägger upp en lös citat bild det skulle ju var helt slöseri med tid. 


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0