25 september 2013.

Lite bilder från min instagram, Hildamattisson heter jag där, är privat men accepterar de flesta som ser trevliga ut och ni alla som läser är ju trevliga typer.
 
Hej på er, här kommer ett lite mer "vanligt" inlägg, det förra inlägget var ju mer av ett åsikts inlägg. Men det behövdes faktiskt. Idag har det varit en helt vanlig, tråkig skoldag efter att ha varit sjuk i två. Det kändes verkligen som måndag idag, dock är det ju onsdag och endast 2dagar kvar till freeeedag. Idag är det också endast 40 dagar kvar tills jag fyller 18år, helt sjukt vad tiden går! Imorgon hade jag tänkt gå på Lager 157 eventet, det verkar ändå rätt kul och jag hoppas på att Dasha från devote kommer vara där, hon verkar kul!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0