Det här med prov...

Åhh hatar verkligen skolan just nu, har prestationsångest och vill bara gråta. Vi har tre prov nästa vecka och jag kan nog ingen av dom tillräckligt. Varför måste alltid alla prov vara på samma vecka? Kommunikations nivå 0 mellan lärarna, så känns det ibland. Alltså ångest, trodde tredje året skulle gå rätt bra och vara rätt "lätt" men detta är det värsta året någonsin. Det kan bero på att lärarna lägger många prov på samma vecka, men också på att jag är skoltrött och för att det känns som att jag fått för lite information om de olika ämnena. Svårast just nu är Engelskan, den är så jävla svår, tråkig, jobbig och allmänt oklar. Men jag tänker inte ge upp! Om det inte går bra får man helt enkelt göra om och göra rätt, hoppas bara min engelska lärare tänker detsamma...

Kommentarer
Postat av: Julia

Om lärarna ändå kunde kommunicera med varandra, håller med till 100 %.

Svar: Ja, man undrar ju hur dem tänker...
Hilda

2013-10-02 @ 22:01:12
URL: http://imjuliayouknow.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0