Framtidstalk.

I bild brist så slänger jag upp en bild från min instagram på min lille pärla.
 
Hej på er! Idag tänkte jag skriva lite vardagsaktigt för en gångs skull, känns som att jag aldrig skriver något om mig längre, haha. Idag var i alla fall skoldagen kort, jag började 11 och slutade 12, eftersom att vi skulle på Saco mässan i Älvsjö så behövde vi inte åka tillbaka till skolan utan fick sluta direkt, vilket var otroligt skönt, kändes som lördag! Jag hittade lite info om olika inriktningar, olika högskolor eller eventuella utomlandsstudier, Au Pair resor efter gymnasiet. Mässan handlade, som ni säker förstått, om min och alla andra som ska ta studentens framtida liv. Jag ska ju gå högskola, det har jag bestämt men inte direkt efter studenten utan till våren eller hösten året efter, alltså 2015. Jag är ju också väldigt intresserad av att bo och leva ett tag i alla fall, i USA. Så en eventuell Au pair resa kanske? Vi får se!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0