TPS, trött på skolan.

Jag är trött på skolan nu. Kan det inte bara ta slut nuu? Idag har vi i alla fall haft det allra sista matte provet, förhoppningsvis, i gymnasiet någonsin. Seriöst, det kan inte bli bättre, jag kan bara säga att matematik är fan de enda ämnet jag verkligen inte är bra på. När jag började i 8 ungefär märkte jag vilket problem matte var för mig och jag har enda sedan dess har jag oroat mig för att jag inte ska klara det men på något sätt så har jag alltid lyckats klara mig i alla fall. Det har fått mig att inse att bara jag ger mig fan på att jag ska klara det så kan jag fixa allt! YOU CAN DO IT liksom.

Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D

Kram!

2013-05-23 @ 20:03:34
URL: http://malinwallin.forme.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0