Todays!

Ledsen för den dåliga uppdateringen men har faktiskt varit upptagen hela dagen, bland annat har jag varit på Marknad och sedan gjort lite annat som inte rör bloggen. På marknaden så hittade jag i alla fall ett skal till min iphone, tycker verkligen att utbudet i butikerna är dåligt när det kommer till Iphone 5 så när det väl är marknad får man passa på! Hittade egentligen inte så mycket mer än det, marknader är ju inte min typ av shopping ställe direkt, inte för att det är något fel med att handla grejer på marknader, jag tror säkert man kan hitta super bra saker där men som sagt så är inte mycket i min smak, eller av den typen jag gillar.

Nu ska jag i alla fall titta på ett avsnitt eller två av oth innan min dejt med kudden. Imorgon står träning på schemat, dubbelpass och det gillar vi starkt!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0