Apptips: Trigd!

Jag har lite spännande news till er! Det är nämligen så att jag provat en app under några veckor och den kallas Trigd. Trigd är en blandning av Facebook och instagram + en dejting app kan man säga. Man kan gilla andras bilder och chatta med folk. Jag tycker appen var bra faktiskt! Jag gillar appar där man kan varva mellan bilder och satusar. Mina favorit appar är ju facebook och instagram så en blandning av dem är ju inte helt fel! Dock är det här med att flörta online och sånt inte min grej men det som är bra är att man faktiskt inte behöver göra det om man inte vill. Jag har använt appen som jag använder instagram ungefär och det har funkat alldeles utmärkt! En app värd att testa för er som vill dejta online eller bara ha en blandning av facebook och instagram samtidigt, rekommendras varmt!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0