Tips på snygga vår jackor!

Spring jackets.
Jag har verkligen blivit kär i mocka jackor! Tycker verkligen det är super snyggt, skulle dock vilja ha en ljusare brun än den på bilden. Konstigt nog så fattade jag faktiskt också tycke för den gröna, det är ju alltid kul med lite färg såhär till våren! ( om den kommer någon gång ). Sen tycker jag verkligen om den vita skin jackan från Fanny Lyckmans kollektion på nelly.com. Som alla som läser min blogg dagligen säkert vet så älskar jag hennes stil! Jag tycker också om "häst" jackorna eller vad man nu ska kalla dem, enkla och snygga. Men också baseball jackor, jag har själv än som jag funderar på hur jag ska bära den på bästa sätt nu till våren. Den är second hand så jag är ganska nöjd med den eftersom att det blir lite mer eget då.
 
Jag tycker också att man absolut kan köra med Militär tränden i år också, jag har själv en, också från Second hand, tycker helt enkelt second hand har snyggast militär jackor och baseball jackor! Jag kan ju visa dem i ett annat inlägg om intresse skulle finnas.
 
Det viktigaste för mig är att jag själv när jag ska köpa ny jacka är att jag ska tycka om den och om det nu är den jackan som är väldigt "mainstream" så är det så helt enkelt. Dock skulle jag aldrig köpa något som jag tycker är fult för att typ Kenza har det, och alla andra har det. Men det är ju ofta så att snygga saker blir en trend och många har likadant och det gör mig faktiskt ingenting!

Kommentarer
Postat av: Michelle Osein

så himla fina jackor! :D

Svar: Tycker jag med!
Hilda

2013-03-30 @ 13:18:03
URL: http://michelleosein.se
Postat av: Josefin Johansson

Riktigt snygga jackor!!

Svar: Visst är dem!
Hilda

2013-03-31 @ 23:32:13
URL: http://josefindadoll.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0