Gym onsdag.

Jag har äntligen orkat starta upp min dator efter två dagar. Det är så jobbig när den stänger av sig varje gång jag drar ut laddaren, men, men. Den ska lagas nästa vecka i alla fall!
Idag var det i alla fall gym dag efter en kort och ganska skön skoldag. Så skönt, gymmet känns som mitt tredje hem ibland, haha. Idag gick det i alla fall perfekt, kommer ha bättrat på min träningsvärk rejält. Härligt, har haft träningsvärk sedan i söndags men då känns det i alla fall att man tränat och att resultat kanske kommer!
( Min blogg är under design förändring och har varit det i några dagar det är därför det ser fult ut )

Kommentarer
Postat av: H A N N A ❤

Sv: Haha ja det var helt underbart där! Så skönt att få lämna Sverige och all snö och få komma till sol och värmen ett tag :D

Svar: Förstår det!
Hilda

2013-03-06 @ 21:26:44
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0