påväg hem till mig.

Skrev ju ett inlägg igår om nike air max och nike free run och min beslutsångest över vilka jag skulle välja. Men så igår så smsade min bonus mamma/styvmamma att hon skulle beställa ett par från en sida där dem rear ut olika Nike free modeller för endast 500:- per par och frågade om jag skulle beställa samtidigt medtanke på frakten, så jag gjorde det. Hade lite beslutsångest över vilken färg, stod mellan ljusgrön, mint blå/turkos och den ljusorange som kallas Silver Sol Volt, men bestämde mig tillslut för att ta dem turkosa. Jag är lite osäker på hur nyansen är på riktigt, om den är som på bild 1 eller blid 2 men oavsett så är dem ju hur snygga som helst!
 
Dock har jag också bestämt mig för att jag ska ha ett par Air max också, men inte just nu utan när min lön kommit!

Kommentarer
Postat av: C H A R L O T T E

snygga dojor =)

2013-07-30 @ 21:36:18
URL: http://chatra.se
Postat av: lisa

Åhh va snygga!

2013-07-30 @ 21:45:31
URL: http://claralisas.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken hemsida?

2013-10-20 @ 16:53:49
Postat av: Anonym

vilken hemsida?

Svar: Nikefreerea.se
Hilda

2013-10-20 @ 16:54:05



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0