Inte ett öga torrt, tillsammans är vi starka!

Såg denna video på min vän Amandas blogg och på Andreas blogg. Så mycket känslor, tankar och hopp. När jag ser denna video så är min spontana reaktion att livet är så orättvist, och att jag vill vara med att göra det mindre orättvist. 
 
Cancer är verkligen en hemsk sjukdom som tyvärr har tagit många liv, och som fortfrande tar för många liv. Vissa har turen att lyckas bekämpa den, vissa har oturen och förlorar kampen om ett friskare liv fast dem genom gått samma resa, samma kamp, bär på samma styrka och har samma hopp om att få leva ut sina största drömmar och mål. Och om jag kan vara med att ge någon detta, att förändra detta, att ge någon chansen att uppfylla sina högsta drömmar, att ge någon ett frisk liv, att tillsammans besegra en av Världens hemskaste sjukdomar, så känner jag bara, varför inte? Klart jag ska vara med att göra en förändring som kan rädda liv! 
  
Och det ska väl ni också? Titta på videon och känn, förhoppningsvis samma sak och sprid den vidare!

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

jag vet inte riktigt om jag vågar titta på den :(
har en släkting som nyss gick bort som hade cancer :,(

Svar: Usch då! Beklagar verkligen sorgen, förstår om du inte skulle orka kolla på den, jag skulle säkert känna likadant!
Hilda

2013-07-10 @ 07:57:50
URL: http://natalies.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0