It’s been years since we carved our names on a clocktower door before everything changed.

Såg just denna bild och kom på hur sann den verkligen är, hur många vänner jag förlorat eller tappat kontakten med, personer man en gång kanske kallat bästavän eller spenderat varje dag med under flera års tid. Men också hur många nya fina vänner jag fått samtidigt. Men ändå tänker jag tillbaka på alla minnen med mina "förlorade" vänner, hur mycket vi egentligen gått igenom tillsammans, hur kul vi haft, hur mycket vi skrattat ihop.
 
Vad hände egentilgen? Jag tror att man kanske lever för olika liv, några kanske flyttar eller byter skola, och vissa tappar man bara helt med tiden. På ett sätt är det super sorgligt och när jag tänker på det vill jag bara gråta, men samtidigt så händer allt av en orsak, det finns inget negativt det inte kan komma något positivt från. Trots att det finns personer jag saknar så otroligt mycket i mitt liv, så har jag också vänner som fyller de tomrummet.
 
Jag ångrar inte någon vänskap jag haft, jag har lärt mig så mycket från alla jag varit vän med, lärt mig så otroligt mycket och varit så glad över att, en gång haft dessa personer i mitt liv. Även fast man knappt hälsar på varandra längre så tänker man på varandra ibland och alla minnen man delat.
 
Utan de vänner jag haft genom åren skulle jag inte vara den jag är idag, ni finns alltid med mig, våra minnen lever fortfarande kvar, även fast inte vänskapen gör det. Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!♥
 

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Hoppas du får en asbra fredag!!
Planer för helgen? :D

2013-02-01 @ 13:06:49
URL: http://mooollys.se
Postat av: ▲Saga▲

Superbra och tänkvärt inlägg :)

Svar: Tack!
Hilda

2013-02-08 @ 15:47:04
URL: http://madebysaga.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0