The studio.

En bild från idag. Jag köpte inga bilder eftersom dem kostade 500:- och alla 4500:-. Helt sjukt för ett par helt vanliga bilder enligt mig men jag smög fotade dock mig där inne fast man inte fick egentligen, men på riktigt tycker jag nästan det är bedrägeri, dem ringer och säger att man ska få gratis sminkning och fotografering, men hoppar över hur mycket bilderna egentligen kostar. Plus att det är mer väntetid en den tid man sminkas, fixar håret och fotograferas. Vid kassan sa dem att det skulle ta ca: 2.5h sammanlagt, men i själva verket så tog det 3.5 h! Var av 2.5 ha var väntetid. Så det är inget jag rekommenderar! Men lite kul var det ju.
 
Just, om någon av mina vänner läser det här, bli inte förvånade om dem ringer er eftersom jag var tvungen att skriva upp 18 stycken så att jag skulle kunna få en gratis produkt! Haha, gratis är gott.

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Finis!

Svar: Tack!
Hilda

2013-02-03 @ 12:50:46
URL: http://jxsmine.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0