Önskeinlägg: Mitt bästa minne från 2012.

På denna måste jag nog svara Kiruna, helt ärligt så gjorde jag inte så mycket år 2012 som var sådär märkvärdigt. Så mitt bästa minne är Kiruna, julen där. Som sagt så tycker jag att det är underbart fint där och man får riktiga julkänslor. Jag har alltid känt mig hemma i Kiruna eller i Norrland överlag, jag älskar Stockholm, Sveriges bästa stad, men här är det mer yttligt och stressigt. Norrland har ett lugn över sig och känns bara allmänt mindre stressigt och mer personligt. Naturen är också helt fantastisk både på sommaren och vintern. 
Om jag skulle tvingas flytta från Stockholm så skulle jag inte tvivla en sekund på om jag skulle upp eller ner i landet, det hade varit ett självklart val att flytta uppåt.

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Vad roligt! :) Fina bilder.

Svar: Tack så mycket!
Hilda

2013-02-07 @ 03:45:04
URL: http://basebollivet.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0