The Hills addict!

För några dagar sedan fick jag lust att börja titta på The Hills av någon anledning. Jag kommer ihåg att jag alltid ville hinna se de när det gick på MTV, men tiderna matchade inte och jag tycker inte om att följa serier när dem går på TV för det är så jobbigt att hela tiden behöva känna att man måste planera och anpassa sig efter en TV serie. Plus att man missar några avsnitt och tappar hela handlingen eller vad som hänt. Så därför kollar jag hellre online när dem kommit ut på Tex. Swefilmer. Dock fanns inte alla säsonger av TH på Swefilmer så jag var tvungen att börja titta på en annan sida istället som är lite jobbig eftersom alla avsnitt inte riktigt finns av en säsong utan dem har ibland dubbelt av samma avsnitt, fast det står att det ska vara ett annat så är det ändå samma igen, vilket gör att man missar ett eller två avsnitt av säsongen... Men i alla fall nörd som jag är så ligger jag redan på s4. Efter jag kollat klart på The Hills blir det att kolla på The City istället! Om ni inte sett The Hills så rekommendras den varmt, usch för Heidi och Spencer säger jag bara...

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0