Sista lov dagen!

Såhär känner jag om att börja skolan igen... Inget positivt alls förutom då kanske att jag börjar tredjeåret, vi är liksom "äldst" på hela skolan, det är vår tur att ta studenten. Då känner man sig i alla fall inte som i ettan och tvåan, att det alltid finns någon som är äldre och går en klass över vilket är en ganska obekväm känsla ibland, jag menar att vara yngst är ju aldrig kul. Dock tror jag inte 3an är speciellt svår, inte för att ettan eller tvåan varit det heller. Jag kommer satsa lika mycket som jag alltid gjort om inte mer på så bra beytg som möjligt. Jag slipper ju trotts allt både matte och idrott!

Kommentarer
Postat av: elin

Fin blogg :)

2013-08-20 @ 17:11:45
URL: http://www.beriz.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0