Outfit inför morgon dagen.

Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon, har några planer men är inte säker än. Men en sak vet jag i alla fall, att jag kommer ha vita naglar. Jag älskar verkligen den vita färgen på naglarna, även om det var en av våren och sommarens ljusa färger så känner jag att jag kan lysa upp den mörka hösten lite med vita naglar också, så dem kör jag nog på ett tag till! Negativt är dock att man måste måla så många lager av det så det lossna mycket snabbare än om man bara skulle måla ett eller två lager.

Kommentarer
Postat av: Silvia

Hoppas att allt är som det ska. Kolla in på min blogg ;)

2013-08-21 @ 20:41:12
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS
Postat av: Hanna

super snygg :)




Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0