Monsters ink 2!

Heej på er! Idag har jag varit på bio med Wilma och hennes bästavän Olivia. Vi såg Monsters Ink 2, haha älskade ettan och har alltid väntat på en tvåa och det var den enda bion som gick vid 18.30 som lätt bra. Den var bra, en riktigt söt film. Dock var det inte en uppföljare utan den handlar om Mike Wazowski och Sally när dem gick på Monsters University, alltså när dem typ träffades och blev vänner. Den var verkligen jätte fin, syftet med filmen var bra, den är i klass med ettan. Efter det så cyklade vi runt lite i Nynäs, ganska skönt faktiskt. Just nu sitter jag i min säng och ska kolla på några avsnitt av The Hills innan jag går och lägger mig. Imorgon är det Grönalund som gäller för första gången i år!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åk Eclipse! Världens vackraste utsikt typ :)

Svar: Haha om jag hade kommit in! :)
Hilda

2013-08-11 @ 13:52:58
URL: http://bossadis.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0