Allsång på Skansen!

Hej! Var på allsången idag vi åkte så vi var där 1h innan öppning och fick hyfsade sitt platser. Både Kim Cesarion och Måns stannade vid oss när dem repade ganska länge. Kim sa till och med "Då får ni sjunga" när han pratade om vart han skulle stanna någonstans i publiken. Jag tog en grymt fin bild på honom på instagram  och han repostade den till och med! Så himla kul, blev helt nervös haha. Dock vart vädret så dålig och vi hade glömt paraply och allt hemma, jag vart heeeelt genom blöt, det öste ner i säkert 45min plus hagel och åska på det så vi bestämde oss för att ge upp, och åka hem. Såklart blev det sol efter det igen... Men jag var som sagt genom blöt och alla mina saker också så det var säkert lika bra. Jag hade ju redan sett nästan hela genrepet och alla repetitioner innan så det var inte så farligt att åka hem. Men här är några bilder från idag!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0