Sjuk, men analoga bilderna blev tagna i alla fall, alla 36...

Hejsan! Är sjuk som fan, nej men ganska i alla fall. Lever just nu på alvedon. Kom just hem från att ha fotat muskö Zumban som ska med i tidningen, muskö bladet haha! Nej, men alla som dansade var jätteduktiga och bilderna blev bra, önskade verkligen att jag var frisk så jag kunde ha varit med! Vart otroligt sugen på att dansa när jag såg hur dem skakade loss på dans golvet och hur kul de hade.
 
Med tanke på rubriken så har jag tagit de Analoga bilderna nu och just nu sitter jag och hoppas på det bästa, att bilderna blev bra. Men jag tror det eftersom jag bubbel kollade med min systemkamera innan jag fotade. Men resultatet kommer på tisdag eftermiddag då vi ska framkalla dem.
Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0