Tiden springer fram, skönt nog.

Veckorna går verkligen sjukt fort nu förtiden. Allt rullar på så bra och enkelt. Många har sagt till mig att åk2 på gymnasiet ska vara de jobbigaste året, men hittills så har jag helt ärligt inte alls känt så. Skolan är ingen konst för mig, förutom matten. Den går lite trögt men jag har i alla fall lite koll på läget. Problemet ligger nog i att jag gärna jobbar i min egen takt och eftersom vi varken har böcker eller tid att jobba igenom allt ordentligt så blir det inte så enkelt längre.
 
Vi har nya genomgångar varje lektion och jobbar ungefär 1 häften och några stenciler i veckan. Och nu ska vi ha ett prov på det, efter höstlovet. Allt vi gjort sedan skolstart på ett prov (?). Det kommer bli väldigt mycket. Jag har inte ens kvar alla häften och papper så vi får väl se.
 
Allt löser sig väl, kanske. Idag ska jag egentilgen inte göra så mycket mer, träna och sedan sova.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0