Hur hårt folk än slår på dig, var alltid dig själv.

Det är verkligen viktigt att komma ihåg vad man står för i livet, att alltid vara sig själv och att stå för vad man tycker. För även om det många gånger känns som att man förlorar på det, så är det alltid de vi tjänar på i längden. Jag har lärt mig att alla människor inte kommer tycka om mig, och det är bara acceptera det och gå vidare och istället fokusera på de personer i livet som älskar mig och tycker om att umgås med mig.
 
Att försöka bli vän med allt och alla är lönlöst, jag skulle kalla det slöseri med tid som man istället kan lägga på de personer som älskar än, och som man själv älskar. För det är så mycket bättre att ha 4 riktiga vänner som man litar på än 30 "vänner" som man egentligen inte betyder ett dugg för.

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker om dig gullunge, min fina Hulda! <3

Svar: Jag tycker om dig också fina vän! <3
Hilda

2012-10-22 @ 22:39:40
URL: http://ammanda.devote.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0